středa 24. dubna 2013

RECENZE ~ ESSENCE MY SKIN MATTIFYING CREAM

Essence.

Jelikož mám produkty od Essence ráda, a většina z nich mi opravdu výborně sedí a ráda je používám, není divu, že jsem se zakoukala do výrobků My Skin. Našla jsem si tenhle krémík, ale pak jsem, k mému zděšení zjistila, že se v ČR neprodává. Když jsem se dozvěděla od kamarádky Anet, že jede na mrkačku do Berlína, ihned se mi v hlavě zrodil nápad, abych jí požádala, jestli by se mi po něm nemrkla. Anetka, zlatíčko, byla tak hodná, že mi ho opravdu sehnala!

Pár informací ke krému. Jedná se o matující krém s liči a hroznovým vínem, neobsahuje olej a má 12-hodinový efekt. Popravdě, je opravdu skvělý! Nanáším si ho vždy před použitím make-upu, protože mám smíšenou pleť - mastí se mi, ale zároveň se mi tvoří suché šupinky (hlavně po nanešení make-upu). Tento krém nádherně pleť zjemní, zmatuje - ale zároveň se mi pak po nanešení make-upu netvoří šupinky, což je pro mě super plus. Takovou zvláštností je, že po nanešení krému je pleť chvíli taková napnutá, mívám pocit, jako bych na obličeji měla nějakou masku - ani nevím, jak bych to popsala.. samozřejmě to ale trvá jen tu dobu, než se krém plně vstřebá do pleti. Velmi příjemné je, že krém vás vyjde na necelé 2€, tedy přibližně nějakých 50,-. Za takové peníze získáte super pomocníka k problematické pleti! :) Za mě získává 5 koček z 5 - a mohu ho opravdu plně doporučit.

3 komentáře:

  1. já jsem si teď koupila skvělý krém od Balea :) .. taky mi sedí perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  2. jojo, produkty od Essence máš ráda.. :) píšeš o nich často :)

    OdpovědětVymazat