středa 17. dubna 2013

ESSENCE ~ MY SKIN MATTIFYING CREAM


Moje milá kamarádka mi přivezla z Berlína tento krém :) Když jsem se dozvěděla, že tam jede, ihned jsem si vzpomněla na svůj WISH LIST, který jsem tenkrát ještě zveřejňovala na starém blogu, a tak jsem jí požádala, jestli by mi krém nepřivezla, jelikož nevím, kdy já sama se do Německa dostanu - a tento krém hlavně v ČR není k dostání.


Jsem jí moc vděčná, protože krém hlavně vyšel asi na 50,- což je prostě nádherná cena. Krém by měl zmatňovat pleť, takže jsem moc zvědavá, až ho ozkouším.
OFICIÁLNÍ POPIS Z ESSENCE.EU
Dokonalá , matná pleť po celý den? Není problém se správnými kosmetickými produkty. Nový krém, který neobsahuje olej  má 12h mat-efekt. Kůže je díky krému hladká, matná a nevysušuje. Příjemný prožitek z vůně liči a hroznového vína a díky UVA/UVB filtry je tento krém ideální pro každodenní péči o pleť.



Jinak mám pro vás ještě jedno NEWS, dneska mi přišel SWAP balíček, který jsem si rozhodla vyměnit s Vendy. Až dorazí jí i můj balíček, tak tu čekejte článek na toto téma s fotkami balíčku, který jsem zaslala, a který mi přišel :) Ale už předem musím prozradit, že její balíček mě NESMÍRNĚ! potěšil :)

5 komentářů:

  1. Závidím že máš ten krém :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji tě přes blogspot, který mám :)

    Juu tak si užij randé :) Já jdu v pátek :D

    OdpovědětVymazat
  3. oh, bože, to je tak hezký, když napíšeš, že tě to NESMÍRNĚ potěšilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. krém vypadá úžasně :) .. určitě i krásně voní :) .. taky se chystám koupit nějaký krém na obličej.. nějaký letní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ha ten vypadá dobře, určitě sem napiš recenci, jaký je. Jen co se objevím za hranicemi ČR, jdu pro něj. Něco takového sem hledala. Dík.

    www.doubleexplosion.com

    OdpovědětVymazat