pondělí 4. března 2013

NEW IN ~ ESSENCE POWDER & BALEA YOUNG DEOSPRAY


Essence ~ Mattifying compact powder
Tento pudr jsem si koupila snad už tak 4-5x po sobě. Sedí mi velmi dobře, není ani moc drahý, takže co víc dodat. Já osobně používám odstín 02 Soft Beige. Poprvé jsem si koupila odstín 01 - a ten byl na mě moc tmavý, přitom na tom světle v drogérii vypadá 01 i 02 téměř stejně.

Balea Young ~ Deosprej s vůní kandovaného jablka
Na tenhle deosprej mě přivedla kamarádka, která si ho přivezla z Německa. Mě osobně by asi nenapadlo pořídit si sprej od Baley. Jenže můj nynější sprej už pomalu dochází, tak jsem přemýšlela, jaký si pořídit - a kamarádka se přede mnou začala vonit tímto sprejem od Baley. Prvně se mi ta vůně zdála jako žvýkačková - ale po chvíli mi  přišla příjemná. Nezaručuji ale, že tento typ vůně bude sedět všem. Přeci jenom je to celkem silná, sladká vůně. Musím ale říct, že výdrž je opravdu dobrá. Sice se při větší fyzické zátěži musíte převonět, ale třeba z oblečení je tento sprej dlooouho cítit :)

7 komentářů:

  1. Deosprej si pořídím kouknu na něj :) taky mi už dochází :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pudr vypadá dobře teda :) co se týče deospreju, jsem na to hrozná! Musím ho mít sakra doprej, jinak se necítím ve svým živlu :D Určitě se na tento půjdu kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já vím, že mamka kdysi kupovala od Balei deáče a byly docela fajn. A tenhle vypadá dobře i designově :)
    Já mám od essence brush, a nevím jestli jsem s ním spokojená. Když nad tím tak přemýšlím, tak mi moc nevydrží :( což mi celkem vadí, protože essence jsem si nějak oblíbila.

    OdpovědětVymazat
  4. já mám Baleu ráda :) .. ale bohužel už nepoužívám :D .. ale ten sprej vypadá krásně :) .. možná si nějaký pořídím a budu stříkat občas do skříně aby mi krásně vonělo oblečení :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten deosprej rozhodně vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Balea je dobrá, ale jejich deo spreje nemám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat