pátek 17. března 2017

SPOTŘEBOVÁNO ~ ÚNOR 2017

Ahoj, zdravím všechny čtenáře,

po nějaké době tu mám opět článek se spotřebovanými produkty a jejich závěrečným hodnocením. Dnes mám na blog chvilinku čas, protože mám dovolenou - odpoledne totiž odjíždíme s přítelem na náš druhý společný výlet, tentokrát však do Kodaně. Nesmírně se tam těším. Pokud budou stát fotky za to, tak pak třeba nějaké zveřejním na blogu - a nebo je minimálně budete moc vidět na mém instagramu, stejně jako fotky z Zürichu :) Teď už ale k samotnému článku...

1. HEAD&SHOULDERS 2V1 MENTOL
Upřímně, tento šampon zbožňuji. Před Vánocemi se mi z ničeho nic objevily lupy. Nevěnovala jsem tomu extra pozornost, protože v zimě občas mívám chvíli období, kdy se mi udělají, ale pak zase zmizí a mám pokoj. Tentokrát to však trvalo dlouho a navíc to nevypadalo vůbec dobře. Zkoušela jsem různé šampony, až pak jsem se bavila s kamarádkou, která mi tento šampon připomněla. Zašla jsem si ho koupit a od té doby krásná pokožka hlavy bez lupů. Navíc se mi na této mentolové variantě šíleně líbí, že chladí pokožku hlavy. Všechny ostatní šampony šly teď stranou, v zásobě mám asi 2-3 další head&shoulders :-)

2. YVES ROCHER UN MATIN AU JARDIN SPRCHOVÝ GEL
Tento sprchový gel od YR mi byl příjemný, krásně nevtíravě voněl, celkem hezky pěnil a rozhodně nevysušoval pokožku. Více méně mu nemám co vytknout.
3. DOVE ANTI-PERSPIRANT
Opět tu máme další sprej od Dove. Více méně tu píšu pořád to samé dokola, protože mi tento sprej vyhovuje nejvíce. Nejvíce mi zabraňuje pocitu propocení. A navíc mi všechny varianty příjemně voní.

4. ESSENCE MATTIFYING CREAM
Podobný krém akorát v jiném balení jsem již od Essence měla, a proto když jsem na tento narazila ve výprodeji v drogérii Teta, rozhodla jsem se, že ho prostě musím vzít. Musím říct, že mi opravdu vyhovoval, neříkám tedy, že jsem lepší krémy neměla, ale rozhodně nebyl špatný. Nový si hned koupit nepůjdu, ale kdybych na něj čistě náhodou někdy narazila zase v nějaké akci, koupila bych si ho znovu :-) 
5. SIGNAL WHITE NOW GLOSSY CHIC
Tato pasta se objevila v jednom z Glanc boxů a já jí mohu ohodnotit opravdu kladně. Vyhovovala mě i příteli a řekla bych, že i zuby vypadaly bělejší. Za mě velké plus.

6. MASKA NA ČERNÉ TEČKY PIL´ATEN
Od bratrovy přítelkyně jsem k Vánocům dostala dva pytlíčky těchto černých masek. Jednu jsem tedy zkoušela a musím říct, že to byla docela síla. Nepřišlo mi, že by mi to vyčistilo všechny póry, ale pleť rozhodně byla po aplikaci jemnější. Akorát to sundávání masky docela bolí, tak na to pozor. Ale určitě se těším na tu druhou, co mám ještě v zásobě :-)

A co jste za únor spotřebovali vy?

2 komentáře:

  1. Sprcháče od Yves Rocher tento zrovna vypadá dobře a budu muset u ních udělat nákup :) Signal pastu jsem si koupila a už ji mám dávno spotřebovanou, jako za mě to byla hodně dobrá pasta, také mi přišlo, že jsem měla zuby bělejší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla taky tu černou masku a říkala jsem si, že bude výborná na odstranění jemných chloupků. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat