neděle 19. února 2017

SPOTŘEBOVÁNO ~ LEDEN 2017

Příjemnou neděli vám všem,

je neskutečné, jak ten týden vždycky rychle uteče (a víkend ještě rychleji). Nicméně jsem si pro vás dneska připravila závěrečné hodnocení ke spotřebovaným produktům za měsíc leden. Jste zvědaví? Tak se pojďte podívat :-)
1. GARNIER OSVĚŽUJÍCÍ PLEŤOVÁ VODA
Tuto pleťovou vodu jste mohli už vidět v minulém spotřebováno. Za mě velká spokojenost. Voda je příjemně parfemovaná, pleť byla pěkně odlíčená, nevysušená. Za mě opravdu plus.

2. DERMACOL KOMPAKTNÍ PUDR
S pudrem od značky Dermacol jsem byla také spokojená, rozhodně nemám nic, co bych mu vytkla, určitě bych si ho pořídila zase :-) 
3. ZENDIUM COMPLETE PROTECTION ZUBNÍ PASTA
Tato pasta měla být šetrná i k těm nejcholoustivějším ústům. Věřím, že taková opravdu je, ale já mám přeci jen na pastě ráda, když je taková větrová - člověk má aspoň pocit takového svěžejšího dechu, což mi tato pasta nenabízela. Nebyla špatná, ale opakovaná koupě to u mě nebude.

4. CARMEX BALZÁM NA RTY
Můj největší oblíbenec, určitě plánuji další koupi. Velice mi pomáhal od suchých popraskaných rtů (ale třeba i oschlého a odřeného nosu, když jsem byla nachlazená a neustále smrkala). Líbí se mi jeho chladivé složení. Za mě opravdu super! Recenzi na tento balzám si můžete přečíst ZDE. 
5. CATRICE GELOVÁ RTĚNKA ULTIMATE SHINE 060
Tato rtěnka od Catrice byla opravdu má oblíbená. Byla to taková krásná zářivá růžová barvička. Používala jsem jí celkem často, ale přeci jen nevyhazuji úplně prázdné balení. Zbýval už jen kousíček, ale poslední dobou mi připadalo, že rtěnka už zvláštně zapáchá, tak se jí radši zbavuji. Nicméně mohu hodnotit kladně, její textura rty nevysušovala, na rtech pěkně držela a barva to byla moc pěkná. Určitě bych si rtěnku od této značky zase pořídila.

6. VIVA LA JUICY VZOREK PARFÉMU
Tento vzorek jsem dostala při nákupu v Douglasu a musím říct, že to byla nádherná vůně. Podle mě úplně ideální vůně na léto, protože když jsem se s ní navoněla, tak jsem si opravdu připadala, jak kdybych se přesunula do hřejivého letního dne. Za mě opravdu příjemná vůně, ihned bych si koupila plné balení :)

A copak jste v poslední době spotřebovali vy?

3 komentáře:

  1. Carmex také mám s třešní a teda dost dobře pomáhá. :) Catrice rtěnku ještě taky někde mám, možná i ten samý odstín. :))) Mě se líbila její textura a hlavně i to že nebyla tak moc výrazná jak se tvářila.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vzorek parfému mám a voní mi hezky, nato že já tento typ vůní nemusím. Stejný Dermacol pudr momentálně nejvíce používám a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat