pátek 25. listopadu 2016

NOVINKY ~ NOVÉ BYDLENÍ, NOVÁ PRÁCE

Ahojky,

už v minulém článku jsem se zmiňovala, že jsem začala pracovat ve svém prvním zaměstnání. Do konce tohoto měsíce tam chodím pouze na poloviční úvazek, ale od 1. prosince už budu chodit na plný. Musím se ale přiznat, že práce je to celkem náročná se spoustou věcí na naučení, takže toho mám úplně plnou hlavu. Doufám ale, že se mi tam bude líbit a že tam budu spokojená. Zatím se mi tam vše zdá fajn :-) Nicméně je to i práce náročná na čas, tak doufám, že to nějak všechno půjde skloubit dohromady - společně ještě se školou, protože bych konečně tady na blogu chtěla dohnat všechno, co jsem ještě nezveřejnila.
Druhou novinkou je, že už oficiálně bydlíme s přítelem v novém bytě. Kdo tento blog sleduje tak ví, že už jsem o tom mluvila snad tak rok zpátky. Nakonec se to ale celé šíleně protáhlo, protože jsme byt rekonstruovali a kdykoliv to už vypadalo, že jsme u konce, objevila se další věc, která se ještě musela dodělat. Takže nakonec to dopadlo, tak jak to dopadlo a bydlíme teprve teď. Na fotce můžete vidět naší úplně první večeři v novém. Snažili jsme se s přítelem udělat burgery, akorát ty housky (ačkoliv byly výborné) na to nebyly úplně ideální, protože se hrozně drolily. A neměly jsme párátka, takže mi brácha řekl, že naše burgery vypadají jako houba. No nic, ale bylo to fakt výborný a o to přeci šlo! :-)
Od přítele jsem dostala v předstihu k svátku tuhle nádhernou aroma lampu, jelikož ta moje stará už nevypadá zrovna nejlíp, takže jsem si jí do nového bytu ani nechtěla brát. Ale jak bych pak jinak mohla pálit svoje Yankee Candle vosky?? Musím říct, že mě to opravdu moc potěšilo. Pak jsem taky dostala ještě nádhernou deku, která je tak příjemná na dotek, že se s ní musím neustále mazlit. Přítel mi pak řekl, že mi jí neměl kupovat, protože teď už ho vlastně k ničemu nepotřebuju. Kecal jeden! :-)
A poslední věcí je náš první Adventní věnec. Takže je to vlastně úplně naše první vánoční věc v novém bytě. Mám z něj radost. Už se těším, až v neděli zapálíme první svíčku ♥ A vánoční čas může začít!

PS: Včera jsem dělala zkoušku (v pořadí již druhou) na nové UNI. Tak mi držte palce, ať to dobře dopadne ♥

S láskou
Ketrin

5 komentářů:

  1. Jéééé ty máš adventní věnec a já nemám, dívala jsem se na nějaký v květinářství, ale přišlo mi to vše takové drahé a nic moc. No nevadí, aspoň už mám na okně světýlka :)))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. to je skvelé, že ste sa presťahovali :) aj mňa to čoskoro čaká s priateľom,tak už aby to bolo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný adventní věnec :) Ať se Vám krásně bydlí. Kači a všechno nejlepší k dnešnímu svátku, hlavně spoustu zdraví, štěstí, lásky a spokojenosti :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé takovou aroma lampu zrovna taky sháním a jinak přeji, ať ti to v práci dobře jde! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat