sobota 16. července 2016

FILM TIP ~ ČERVEN A ČERVENEC 2016

Ahoj, zdravím všechny milé čtenáře,

dnes jsem si pro vás připravila tipy na pět filmů, které jsem zhlédla v červnu nebo teď ze začátku července, takže se pojďte mrknout a můžeme si navzájem doporučit další filmy, které jste třeba vy viděli a stály by za to.

1. THE CHOICE

Romanťárna, u které vám je předem jasné, jak to skončí. Zadaná holka potká svého prince na bílém koni, přítele pustí k vodě a vztah se může formovat. Na hlavní herce se dá dobře dívat, Teresu Palmer mám dokonce i celkem ráda, ale v této roli mi tedy vůbec nesedla, protože se tam chová jak namyšlená nána. Na opravdu nudný propršený den bych vám film možná i doporučila, ale jinak je to celkem ztráta času.

Mohu film doporučit? ~ Spíše ne!
Moje hodnocení ~ 45%


2. BIG EYES

Tento film natočený podle skutečné události vás určitě pohltí. Vypráví osud Margaret, která dovolila svému muži, aby vydával její obrazy za své. Čím více se do vlastní lži zamotávala, tím hůř vše snášela a hůř se z toho zapletence dostávala ven. Tohle určitě můžu doporučit, protože to za to určitě stálo. Navíc je film doplněný písněmi od mé milované Lany del Rey.

Můžu doporučit? ~ Určitě ano!
Moje hodnocení ~ 90%


3. BROOKLYN

Příběh o dívce, na kterou v jejím rodném Irsku nic nečeká - nemá žádné vyhlídky na zaměstnání, ani nemá žádného nápadníka. Díky pomoci její starší sestry se vydá tedy na cestu do New Yorku, kde dostane práci a pak potká i svého milého. Zpočátku ji sžírá pocit smutku po domově, ale po nějaké době si v Brooklynu zvykne a cítí se jako doma. Vše ale překazí velmi smutná událost, po které se musí hlavní hrdinka vrátit zpět do své vlasti. I zde potkává muže, který by jí mohl být dobrým manželem, ale na to už je pozdě a tak se vrací zpět do Spojených států.

Mohu doporučit? ~ Určitě ano!
Moje hodnocení ~ 85%


4. HOSTITEL

Film o dívce, která se nechtěla vzdát, a tak se radši zabila, než aby její tělo převzali mimozemšťani, kteří ovládli Zemi. Jenže ti stejně její tělo uzdraví a zabydlí v něm osobu, která si říká Poutnice. Poutnice převezme dívčiny vzpomínky a uvědomí si, jak to ve světě lidí funguje. Poté se postaví na stranu lidí a pomáhá jim. Podle mého měl námět velký potenciál, ale nejsem si jistá, zda se toho filmaři zhostili úplně na jedničku. Nicméně mohu doporučit.

Mohu doporučit? ~ Ano!
Moje hodnocení: 70%


5. PÝCHA, PŘEDSUDEK A ZOMBIE

Pokud se vám zdá tradiční zpracování Pýchy a předsudku od Jane Austenové poněkud nudné, tak se určitě podívejte na Pýchu, předsudek a zombie. Musím říct, že jsem z toho měla zprvu obavy, a chvílemi jsem si říkala, že je to neskutečná blbost, ale některé scény měly zase pořádné grády. Hlavně se mi líbila postava Elizabeth, neboť herečce Lily James tahle role neskutečně sedla. Líbila se mi ale i postava pana Darcyho, neboť přesně takového mrzouta bych si představovala.

Mohu doporučit? ~ Ale ano!
Moje hodnocení ~ 65%

Zdroj obrázků: google.com

4 komentáře:

  1. No první film na který se asi podívám bude Brooklyn, ten mě snad zaujal nejvíce :) Super tipy :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Big eyes je skvělý film a líbil se mi i Hostitel. Docela jsem se bála, jak knížku zfilmují a povedla se. Na Brooklyn se teprve chystám.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. S přítelem jsme filmoví nadšenci, docela mě zaujalo Big eyes.

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  4. mě zaujal ten první film, i když tvoje hodnocení příliš velké, občas mám ráda prostě filmy, u kterých nemusím tak moc přemýšlet nad dějem, jen to pustím tak trochu jako kulisu třeba při snídani, či když jsem hodně unavená. Jinak se mi líbí moc i ostatní:) určitě si je uložím a Hostitele jsem dokonce viděla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat