pátek 29. ledna 2016

BRANDNOOZ BOX ~ LEDEN 2016

Ahoj všem,
s novým rokem tu máme nové předplatné, a protože je konec měsíce, tak už jsem natěšeně vyhlížela, kdypak se zelený boxík objeví u nás :-) Včera mi ho paní pošťačka konečně předala a dnes se můžete podívat, copak ukrýval za dobroty.
Box i úvodní dopis jsou pořád při starém, takže se nebude zdržovat jejich popisováním a rovnou překročíme k obsahu :-) 
1. Březňák 11 - cena: 11,90,- (0,5 l), na trhu od ledna 2016
Normální pivo bohužel nepiju, ale taťka si občas dá, takže mu ho přenechám, aby otestoval, jak mu bude chutnat :-)

2. ROTKÄPPCHEN DEMI SEC - cena: 139,- (0,7 l), na trhu od podzimu 2015
Šumivá vína rozhodně můžu, takže jej určitě brzy vyzkouším. 

3. Pure Jablko - cena: 27,90,- - 34,90,- (0,25 l), na trhu od roku 2015
Z této jablečné šťávy jsem nadšená, protože od této značky už jsem chutnala ananasovou šťávu a byla naprosto lahodná, takže se opravdu těším. Schválně zhodnotím, jestli je obdobná jako naše domácí lisovaná jablečná šťáva :) 
4. Maggi Písmenková a Rajská sladká - cena: 2x24,90,- (0,75 l), na trhu od roku 2015
Když není čas nebo nálada na vaření, tak si člověk dá i pytlíkovou polévku. Já osobně je často nevyhledávám, ale rozhodně nemohu říct, že bych je nejedla.. takže určitě se u nás zužitkují. Pokud už je nevyužiju já, tak můj taťka určitě :-)

5. Vitana Chlazená jíška - cena: 29,90,- (190 g), na trhu od ledna 2016
Zde jste mohli objevit jednu ze dvou variant - buď normální světlou jíšku, jako mám já, nebo jíšku tmavou. Já se v tom popravdě zatím stále neorientuji, jelikož jsem ještě nevařila žádné jídlo, kde bych potřebovala jíšku (to je tak, když pořád žijete u rodičů) - takže jí přenechám jednomu z nich, oni si s tím už poradí :-) 
6. Mixitka Třešeň a mandle - cena: 39,- (50 g), na trhu od podzimu 2015
Z Mixitky mám velkou radost a už se na ní velmi těším. Jen mě zaráží vysoká cena, za takovou tyčinku, ale asi je to adekvátní vzhledem k tomu, že na Mixit jsem slyšela většinou jen dobré recenze.

7. MENTOS CHOCO - cena: 2x19,90,- (38 g), na trhu od ledna 2016
No z tohoto jsem naprosto unešená!! Čokoládové mentos? No wow! Jsem nesmírně zvědavá, jak to bude chutnat. 

8. Ricola Meduňka - cena: 29,90,- (40 g), na trhu od září 2015
S těmito bonbóny mám už zkušenost, takže vím, že je stoprocentně využiju. A jsem teda moc ráda, že se v boxu objevili, protože zrovna v tuto chvíli se mi zdá, že se do něj maximálně hodí, takže velké plus za výběr tohoto produktu :)

Shrnutí: Velké plus za maximum nových produktů, z toho jsem opravdu nadšená :-) Jinak hodnotím box opět celkem pozitivně, ačkoliv bych řekla, že dnes obsahuje méně produktů. Nejvíce se těším asi na ty čokoládové Mentos a jablečnou šťávu Pure. A jak se box zamlouvá vám?

8 komentářů:

  1. Já jsem také spokojená. Radši píšu recenzi až po vyzkoušení většiny produktů, takže ji zveřejním až za několik dní :-) Mentosky byly docela dobré, stejně jako pivo. Šťáva bych řekla průměr, na domácí mošt nemá, ale špatná nebyla. Polévky také brzo vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já jsem teď naopak ráda, že boxík neberu, byla bych naštvaná... moc lepku a cukru :D Ale bublinky bych si dala^^

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam v planu vyzkouset neco od Mixit. Bud tyhle tycinky nebo mrazem susene ovoce, mnam :) a jeste to vino!

    OdpovědětVymazat
  4. čoko Mentos? To chcem vyskúšať a hneď! :D A na mixitky si brúsim zuby už nejakú tú dobu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Cokoladove mentos, no wow musim take nekdy vyzkouset. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Musím uznat že dali do boxu slušné věci. Až na toho Březnáka a jíšku bych zužitkovala vše.

    OdpovědětVymazat