pondělí 22. června 2015

NEW IN ~ H&M & TERRANOVA

Krásný den všem,
poslední dobou se tu s NEW IN roztrhl pytel. Doufám, že už vám tím nelezu na nervy, ale člověk musí prostě svůj šatník trochu obnovovat. Každopádně taky bych řekla, že si nákupem letního oblečení kompenzuji fakt, že venku to vypadá jako na začátku dubna. Taky je u vás tak ošklivo, že by jeden nechápal, že za dveřmi je červenec? Léto, léto.. kdepak jsi? 
Je fakt, že v H&M moc často nenakupuji, ale pokaždé, když si tam něco koupím, stane se z toho kousku jeden z mých nejoblíbenějších. V současné době mám ve své skříni asi 4-5 kousků z H&M, z nichž tři jsou moje srdcovky a nejsem schopná se s nimi rozloučit i přesto, že oblečení už dávno ztratilo svůj původní šmrnc. No, nevím, jak na tom budou tyhle šaty, ale do oka mi padly na první pohled. 
Možná za to může zajímavý vzor, který ve svém šatníku ještě nemám, nebo velice příjemný materiál - nicméně po vyzkoušení jsem měla jasno, že si je prostě vzít musím. Dlouho se mi nestalo, že bych se v šatech cítila tak příjemně a pěkně. A co si budeme povídat - je důležité, aby se člověk ve svém oblečení cítil dobře :-) 
Zde malá ukázka šatů na mě: Vím, že fotka není nic moc, ale jediné velké zrcadlo doma máme na chodbě, kde není žádné okno, tudíž jsem musela fotit pod světlem umělým a s ním není můj mobil příliš velký kamarád. Doufám, že budu mít šanci vám šatky ukázat na sobě ještě jednou a na trochu lepším místečku (například někde venku) v celkovém outfitu. Šaty mají v H&M ještě v dalších barevných a hlavně vzorových kombinacích za příjemnou cenu 299,-  
V neděli jsme se s přítelem vydali do města na oběd a po cestě jsem ho přemluvila, zda by přežil návštěvu Terranovy. Ač neochotně (a to opravdu!) souhlasil a vzápětí asi svého rozhodnutí litoval, protože jsem narazila na slevy, takže jsem opět byla ve svém revíru. Každopádně snažila jsem se to urychlit, ale i přesto jsem si nějaké kousky vybrala. Jedná se konkrétně o dvě trička - za 79,-/ks. Mají super střih a příjemný materiál. Fotka ale trošku zkresluje: To růžové tričko má cca stejný odstín jako sukně na obrázku dole! :-) 
Sukně též vyšly na 79,-/ks, takže jsem si vzala hned dvě, protože člověk je prostě unosí (teda pokud se to počasí trošku umoudří a uvědomí si, že léto už je tu!). Vzala jsem si je hlavně proto, že jsou z takového lehkého materiálu, který je na léto přímo perfektní. Takže už se těším, až si je budu moc obléknout a vyrazit v nich pěkně ven! :-)

12 komentářů:

  1. Já abych pravdu řekla tak takovým vzorum na šatech jsem nikdy nepřišla na chuť, ale tyhle se mi i docela líbí :))) V Terranově také miluji tyhle slevy. :))) Tricka jsou moc pěkné a takové vzdušné sukýnky by se mi také líbili :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já abych se přiznala, taky nějak extra na vzory nejsem..ale tyhle mi prostě hnedka padly do oka :)

      Vymazat
  2. Krásné šatičky moc se mi líbí a barevné sukýnky na léto jsem nezbytností :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty by pro mě moc nebyly, ale ty poslední sukýnky jsou nádherné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Novinkové články já mám ráda, takže nás jen dál bombarduj :D
    Na fotce s šatama seš velká kočka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ti tyto články nevadí. A děkuji.. sice kvalita by mohla být lepší, ale jak jsem psala - doma pro to nemám příliš podmínky, kde bych se mohla vyfotit :D

      Vymazat
  5. Pěkné kousky! :) Já jdu nakupovat v pátek po poslední zkoušce, takže to bude nakupování za odměnu a to se prostě musí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo, tak to dobře nakup. Nákupy za odměnu jsou nejlepší. :-)

      Vymazat
  6. krásné šaty, fakt ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat