neděle 1. února 2015

INSTAGRAM ~ JANUARY 2015

Měsíc opět utekl jako voda, a já tu pro vás mám připravený tradiční Insta článek. Na začátku bych tedy chtěla říct, že před týdnem jsem úspěšně dokončila své zkouškové. Mám ze sebe radost, vydala jsem na to opravdu dost energie a hlavně času, což se mi vyplatilo, protože jsem ukončila třetí semestr s velmi dobrými výsledky. Zároveň mám ale také horší zprávu, a tou je to, že omezený stav přidávání článků nadále trvá. Mobil mi totiž neopravili, a já si tedy musím pořídit nový :-) Zároveň se tu brzy objeví slibovaná giveaway k 2. NAROZENINÁM, které blog oslavil 26. ledna. Takže určitě sledujte články, ať vám nic neunikne.
Jogurt z Mekáče jsem si opravdu zamilovala :-) Bohužel však od zítřka mění jeho zpracování a už nebude k dostání s Bebe mini, ale s müsli :/ 
O stínech od Elf jsem se tu již zmiňovala v jednom z NEW IN. Získala jsem je výměnou na votoč vohoz/vinted. Předevčírem jsem se teprve pustila do jejich testování a byla jsem více než spokojená! Barvičky jsou krásně syté a dobře drží na očích. 
O lednovém výprodeji Essence a Catrice jsem se tu také zmiňovala, protože se mi opět podařilo sehnat si hned několik produktů. Kdo nestihl přečíst, může napravit kliknutím SEM.
Tento pěnový make-up od Catrice je opravdu super, akorát dost vysušuje, takže nic pro slečny/dámy se sušší pletí!  
K Vánocům jsem našim (a hlavně sobě) kupovala kávovar Dulce Gusto, a také jsem testovala nějaké kapsle - tentokrát kapsle na Cappucino. Mňam! Bylo to fakt výborný. 
Dárečky od Avonu, které jsem dostala od přítelovy rodinky mi udělaly opravdu velkou radost. Hlavně vůně Miami party, která neskutečně nádherně voní! 
Copak se to skrývá v papírové DM tašce? Samozřejmě nic jiného, než slavný DM box, který mi udělal neskutečnou radost. S obsahem jste se mohli seznámit v jednom z předešlých článků. Za DM box moc děkuji své zlaté kamarádce. Děkuji Jituško :-*

9 komentářů:

  1. Tak doufam, ze se ti mobil podari koupit rychle a gratuluji.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu si objednávat, takže snad do 14 dnů hele :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky :)
    Dolce Gusto má babička, zamilovala jsem si Chocochino a Choco-Caramel <3
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné věcičky! to cappucino muselo bejt fakt dobrý :) a ten jogurt vyzkouším! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Nemáš zač, Kačenko :)*
    Jíťa

    OdpovědětVymazat
  5. Ten jogurt je fakt perfektný a škoda, že už nebude s bebe, už to nebude ono :(
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat